2013_14
Educational guide 
School of Chemical Engineering
A A 
english 
Chemical Engineering (2013)
 Subjects
  REACTOR ENGINEERING
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A1 Coneix i classifica les reaccions i els reactors heterogenis catalítics i no catalítics.
Coneix les últimes tendències en reactors heterogenis.
 A2 Utilitza eines numèriques (polymath, matlab) en el disseny de reactors.
 A4 Dissenya reactors heterogenis amb especial dedicació a la catàlisi.
Dissenya reactors intensificats (reactors de membranes, destil • lació reactiva)
 A6 Dissenya reactors tenint en compte criteris de seguretat, economia i de medi ambient
 A8 Proposa reactors adequats a problemes tècnics.
Type B Code Learning outcomes
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Type C Code Learning outcomes
 C1.1 Express opinions on abstract or cultural topics in a limited fashion.
Explain and justify briefly their opinions and projects.
Understand instructions about classes or tasks assigned by the teaching staff.
Understand the basic ideas of radio and television programmes.
Understand routine information and articles.
Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area.
Take notes during a class.
Write letters or take notes about foreseeable, familiar matters.
 C1.2 Understand basic computer hardware.
Understand the operating system as a hardware manager and the software as a working tool.
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations.
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.