Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
NANOCIÈNCIA I NANOTECNOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | NANOCIÈNCIA I NANOTECNOLOGIA | Codi | 20705103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Entén i identifica els mètodes de fabricació i processament, estabilització i funcionalització dels materials. Formula el coneixement general dels principals materials rellevants en el camp de la Nanotecnologia. Reconeix els principis físics que donen lloc a les propietats relacionades amb el tamany de les nanoestructures. | |
A5 |
Dissenya i elabora productes que contenen nanoestructures com a elements diferencials de la seva composició. | |
A8 |
Formula un coneixement general de les tècniques més importants de caracterització de les nanoestructures. | |
A9 |
Assessora en assumptes de Nanociència i enginyeria legal, econòmica i financera relacionats amb l'aplicació dels resultats de recerca als àmbits industrials. | |
A10 |
Demostra que ha adquirit una visió general dels camps principals d'aplicació dels nanomaterials, emfatitzant aquelles que en l'actualitat tenen un major impacte social: nanobiotecnologia, nanomedicina, nanoelectrònica, Nanoenergia, entre d'altres. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B15 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B16 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. | |
B17 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B18 |
Dirigeix el procés de presa de decisions de manera participativa. Elabora una estratègia per resoldre el problema. Obté el recolzament necessari d'altres per assolir l'èxit de les seves decisions. Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges. Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius. | |
B19 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |