Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
SEMINARIS INTERDISCIPLINARIS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | SEMINARIS INTERDISCIPLINARIS | Codi | 20705105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A7 | A2.1. Presentar els resultats seguint el format de la bibliografia científica experimental, d'acord amb els estàndards comunament acceptats. | |
A8 | A2.2. Avaluar críticament els resultats de recerca, pròpia o aliena, en el camp de la nanotecnologia, els materials i el disseny de producte i procés. | |
A10 | A2.4 Sensibilitzar-se en temes mediambientals i socials relacionats amb la nanociència, els materials i el camp general de la tecnologia química. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B9 | B1.1. Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. | |
B15 | B4.1. Aprendre de forma contínua. | |
B16 | B4.2. Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa. | |
B19 | B5.3. Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu en un context de recerca i innovació. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. | |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C6 | Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |