Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
SEMINARIS INTERDISCIPLINARIS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | SEMINARIS INTERDISCIPLINARIS | Codi | 20705105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Adquireix un llenguatge comú especialitzat en nanoquímica i nanoenginyeria química i bioquímica. Aprèn tècniques de comunicació i presentació eficaços en la base de la crítica constructiva de les presentacions a les quals assisteixen. Practica la comunicació escrita mitjançant la redacció dels informes corresponents a cada seminari. | |
A8 |
Adquireix una àmplia comprensió dels temes de recerca d'interès actual en nanoquímica i nanoenginyeria Aconsegueix una visió àmplia de la nanociència i tecnologia química a través de la multidisciplinarietat dels seminaris. | |
A10 |
Són capaços d'avaluar els factors mediambientals rellevants per a un projecte d'investigació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B9 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). | |
B15 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B16 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. | |
B19 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |