Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
MATERIALS: SIMETRIA I PROPIETATS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | MATERIALS: SIMETRIA I PROPIETATS | Codi | 20705215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Entén els paràmetres que influeixen en la morfologia de les partícules i material cristal • lí en l'etapa de formació. Identifica com influeix la simetria d'un material amb les propietats que pot tenir. Identifica la terminologia bàsica de la Cristal • lografia. Identifica la terminologia bàsica per a la descripció de les propietats físiques anisotrópicas. Identifica la terminologia de la simetria dels materials. Identifica els aspectes més bàsics de la difracció de RX. Reconeix la relació de les propietats físiques i la simetria estructura cristal • lina. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B4.2 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. | |
B5.3 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |