2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Gestió d'Empreses Tecnològiques (2017)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING Codi 20725111
Ensenyament
Gestió d'Empreses Tecnològiques (2017)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Obligatòria Primer Jul., Set.
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Economia
Coordinador/a
LÓPEZ HERNÁNDEZ, AGUSTÍN
Adreça electrònica agustin.lopez@urv.cat
Professors/es
LÓPEZ HERNÁNDEZ, AGUSTÍN
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura proporcionarà les eines i el coneixement per a preparar una estratègia de màrketing, especialment per a una empresa de base tecnològica. Donarem especial rellevància a tenir un model de negoci sòlid basat en una proposta de valor diferenciat. Sobre la base de la observació del client final, aprendrem a identificar oportunitats de negoci i com implementar l'estratègia de mercat.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent