2018_19
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Gestió d'Empreses Tecnològiques (2017)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Identifica les implicacions d'un pla de màrqueting per als diferents departaments de l'empresa de caràcter tecnològic, atenent al seu perfil multidisciplinari.
 A1.4 Sap buscar i sistematitzar la informació per desenvolupar estratègies de màrqueting, tenint en compte les implicacions de sostenibilitat i ètica social pròpies de les empreses tecnològiques, industrials, i d'explotació de la innovació
 A2.4 Coneix la funció estratègica del màrqueting en empreses tecnològiques i d'innovació, comprenent l'impacte social i mediambiental de les mateixes.
Sap analitzar la situació de mercats nacionals i internacionals per establir estratègies de màrqueting per a aquest tipus d'empreses i l'entorn canviant propi de la innovació industrial i la seva explotació.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Sap gestionar la informació complexa relativa a empreses tecnològiques i industrials al seu entorn amb implicacions socials i mediambientals, per establir estratègies de màrqueting apropiades.
 B1.2 Adapta les estratègies de màrqueting a entorns canviants i poc definits, nacionals i internacionals.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge