2017_18
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica (2016)
 Assignatures
  DISSENY ECOEFICIENT DE PROCESSOS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.4 Coneix i domina el disseny de processos industrials en l'àmbit de la indústria química i afí, mitjançant l'ús d'eines de suport a la presa de decisions (bases de dades ambientals i simuladors de procés).
 A2.1 Proposa tecnologies respectuoses amb el medi ambient en el disseny de processos industrials.
 A2.2 Domina el disseny de processos industrials considerant aspectes d'estalvi energètic.
 A2.3 Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques i transversals en un projecte integrador.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2.1 Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat.
Fomenta que tots els membres es comprometen amb la gestió i funcionament de l'equip.
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte.
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius.
Desenvolupa estratègies per involucrar a l'equip en la consecució dels objectius.
Recorda i explica els principals models de lideratge transformacional basats en comportaments.
Defineix els conceptes de visió, missió i valors.
Identifica i explica els comportaments clau per influenciar positivament als grups d'interès externs.
Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització.
 B2.2 Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides.
Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització.
 B2.3 Estableix les estratègies perquè cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències.
Crea plans de desenvolupament personal efectius.
 B2.4 Integra coneixements de diferents assignatures impartides en el màster en la realització d'un projecte integrat.
Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'.
Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel·lent.
Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management.
Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel·lència organitzacional.
 B3.1 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències.
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup.
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits.
Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva.
 B3.2 Coneix i comprèn tots els diferents apartats del projecte.
Col·labora activament amb els membres de l'equip en la consecució dels objectius del projecte.
 B3.3 Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip.
 B4.1 Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació.
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
 B5.2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius.
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges.
Elabora una estratègia per a resoldre el problema.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge