Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica/Environmental Eng. (2016) |
Assignatures |
GESTIÓ DEL CANVI I INNOVACIÓ ORGANITZACIONAL |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | GESTIÓ DEL CANVI I INNOVACIÓ ORGANITZACIONAL | Codi | 20735205 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Enginyeria Química Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | hansjorg.witt@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
El canvi en el mon d'avui és complexe, a alta velocitat, si no exponencial, en la majoria dels casos és disruptiu i, a vegades, traumàtic. I si el canvi no era prou desafiant, el Gran Accelerador Covid-19 ho ha portat a nous nivells més enllà de qualsevol límit, i a sobre, la guerra a Ucraïna i la crisi climàtica i energètica. Atès això, és imperatiu que els líders actuals i futurs estiguin ben educats en gestionar el canvi, per a que puguin liderar les seves organitzacions a través del canvi amb èxit. Aquells que saben anticipar, catalitzar i administrar, trobaran que les seves carreres i les seves empreses seran més satisfactòries i exitoses. En aquest curs, s'aprendrà a gestionar el canvio (nous productes, processos, tecnologies, models comercials, etc.) de forma estructurada i efectiva, ajudant a les persones a fer front al canvi, superar la resistència i produir una transformació sostenible. Amb aquesta finalitat, es presentarà un cas d'estudi fictici del sector al qual s'aplicarà el procés de gestió del canvi. |
|||||||||||||||||
OBSERVACIONS: Aquesta assignatura s'imparteix conjuntament amb el Màster de Gestió d’Empreses Tecnològiques i les competències que es mostren son d’aquest ensenyament. Els resultats d'aprenentatge són els mateixos als dos màsters, tot i que pot variar la seva codificació, pel fet de dependre de diferents competències. | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |