Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019) |
Assignatures |
ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I | Codi | 20755101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE5 |
Coneix i utilitza bases de dades i fonts d'informació tant globals com de la Universitat en el camp científic i tècnic. Adquireix les habilitats bàsiques per escriure articles científics en anglès. Adquireix les habilitats bàsiques per a realitzar presentacions científiques i tècniques en anglès. Adquireix les habilitats per a realitzar una anàlisi crítica d'articles científics. Coneix les principals convocatòries de projectes de recerca nacionals i internacionals i adquirir habilitats bàsiques per desenvolupar propostes a convocatòries. Coneix les mesures de seguretat per realitzar treballs de recerca en laboratoris i plantes pilot. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenyar itineraris professionals específics. | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |