2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019)
 Assignatures
  ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE5 Coneix i utilitza bases de dades i fonts d'informació tant globals com de la Universitat en el camp científic i tècnic.
Adquireix les habilitats bàsiques per escriure articles científics en anglès.
Adquireix les habilitats bàsiques per a realitzar presentacions científiques i tècniques en anglès.
Adquireix les habilitats per a realitzar una anàlisi crítica d'articles científics.
Coneix les principals convocatòries de projectes de recerca nacionals i internacionals i adquirir habilitats bàsiques per desenvolupar propostes a convocatòries.
Coneix les mesures de seguretat per realitzar treballs de recerca en laboratoris i plantes pilot.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte.
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts.
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM).
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic.
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement.
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes.
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta.
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement.
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
 CT7 Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat.
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge