2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019)
 Assignatures
  ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE5 Utilitza bases de dades i fonts d'informació tant globals com de la Universitat en el camp científic i tècnic.
Mostra les habilitats bàsiques per escriure articles científics.
Demostra les habilitats bàsiques per a realitzar presentacions científiques i tècniques.
Expressa correctament resultats numèrics i analitza les fonts d'incertesa.
Coneix les principals convocatòries de projectes de recerca nacionals i internacionals i adquirir habilitats bàsiques per desenvolupar propostes a convocatòries.
Interpreta els Objectius de Desenvolupament sostenible.
Selecciona l'opció de protecció intel·lectual més adequada.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte (procés).
Genera un document científic en estructura i continguts (memòria o informe).
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic (ser digital).
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement (cercar).
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes (organitzar).
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta (crear).
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement (compartir).
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
 CT6 Aprofundeix en l’autoconeixement professional (autoconeixement).
Desenvolupa una actitud professional (actitud professional).
Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat (entorn).
Dissenya itineraris professionals específics (itineraris).
 CT7 Incorpora la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant (Igualtat).
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional (Medi ambient).
Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat (Responsabilitat social com a ciutadans).
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional (Ètica).
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge