2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019)
 Assignatures
  ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats d’auto seguiment
CE5
CT6
CT7
Activitats proposades a l'estudiant, amb un pes mínim, que serveixen perquè l'estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Podrà repetir-se tantes vegades com es vulgui i per a l'avaluació final es considerarà la nota més alta assolida 5%
Resolució de problemes, exercicis
CE5
CT1
CT2
CT5
CT6
CT7
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura.
30%
Fòrums de debat
CE5
CT2
CT5
Es valorarà la participació i activitat de l'estudiant 5%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
CE5
CT1
CT2
CT5
CT6
CT7
Plantejament d'una situació (real o simulada) en la que l'estudiant ha de treballar per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
30%
Treballs
CE5
CT1
CT2
CT5
CT6
CT7
Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat o com a resultat de les pràctiques de laboratori. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes. 30%
Proves de validació
CT2
CT5
CT7
Les proves de validació consistiran en webconferencias individuals en què el professorat plantejarà preguntes sobre les activitats realitzades. 0%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria