2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019)
 Assignatures
  MODELITZACIÓ I SIMULACIÓ DINÀMICA DE SISTEMES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE2 Desenvolupa models dinàmics de tecnologies i sistemes de conversió d'energia mitjançant l'ús de l'eina informàtica TRNSYS.
 CE3 Obté, mitjançant simulacions dinàmiques, les prestacions estacionals de sistemes de conversió d'energia.
Analitza detalladament els resultats de simulacions dinàmiques per trobar possibles errors de modelatge i simulació.
 CE4 Identifica en quins casos és útil l'ús d'eines de simulació dinàmica per caracteritzar els sistemes de conversió d'energia.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT3 Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa (comprensió).
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional (anàlisi).
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema (creativitat).
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada (innovació).
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores (avaluació).
 CT4 Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos (context).
Es comunica i col·labora amb altres equips per assolir conjuntament els objectius proposats (comunicació).
Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip (compromís).
Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l'equip (col·laboració).
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge