Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019) |
Assignatures |
MODELITZACIÓ I SIMULACIÓ DINÀMICA DE SISTEMES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | MODELITZACIÓ I SIMULACIÓ DINÀMICA DE SISTEMES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA | Codi | 20755110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Desenvolupa models dinàmics de tecnologies i sistemes de conversió d'energia mitjançant l'ús de l'eina informàtica TRNSYS. | |
CE3 |
Obté, mitjançant simulacions dinàmiques, les prestacions estacionals de sistemes de conversió d'energia. Analitza detalladament els resultats de simulacions dinàmiques per trobar possibles errors de modelatge i simulació. | |
CE4 |
Identifica en quins casos és útil l'ús d'eines de simulació dinàmica per caracteritzar els sistemes de conversió d'energia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa (comprensió). Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional (anàlisi). Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema (creativitat). Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada (innovació). Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores (avaluació). | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos (context). Es comunica i col·labora amb altres equips per assolir conjuntament els objectius proposats (comunicació). Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip (compromís). Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l'equip (col·laboració). | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat). Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |