2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019)
 Assignatures
  SISTEMES ELÈCTRICS RENOVABLES EN XARXES INTEL·LIGENTS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE2 Coneix els problemes associats a la producció d'energia elèctrica amb tecnologies renovables per a la seva connexió a xarxes d'energia elèctrica.
 CE3 Coneix les possibilitats d'integració d'energies renovables per a la producció d'energia elèctrica en xarxes elèctriques.
Analitza configuracions d'integració de tecnologies de producció d'energia elèctrica renovable incloent emmagatzematge, conversió i ús.
 CE4 Dissenya i aplica models per a la integració d'energies renovables per a producció d'energia elèctrica emprant eines de càlcul.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic (ser digital).
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement (cercar).
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes (organitzar).
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta (crear).
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement (compartir).
 CT3 Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa (comprensió).
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional (anàlisi).
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema (creativitat).
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada (innovació).
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores (avaluació).
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
 CT7 Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional (Medi ambient).
Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat (Responsabilitat social com a ciutadans).
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional (Ètica).
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge