Universitat Rovira i Virgili |
Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Termodinàmica de Fluids (2008) |
![]() |
TipusA | Codi | Competències Específiques |
Recerca | ||
AR1 | Consolidar els coneixements assolits en estudis previs i afegir una branca potenciadora i especialitzadora vers el món de la recerca. | |
AR2 | Aprofundir en els coneixements d'enginyeria termodinàmica de fluids i la seva aplicació científica. | |
AR3 | Conèixer l'hetereogeneitat de problemàtiques que poden sorgir des de la base de la multidisciplinarietat d'àmbits on es desenvolupa la recerca. | |
AR4 | Saber treballar amb seguretat al laboratori. | |
AR5 | Saber utilitzar els Programes de Simulació especiífics per a càlculs de propietats termofísiques i temodinàmiques. | |
AR6 | Conèixer la normativa sobre enmagatzematge de productes perillosos. | |
AR7 | Saber dissenyar modificacions en els muntatges dels aparells per aconseguir medicions més ràpides i més fiables. | |
AR8 | Saber els mètodes i programes de càlcul específics per a cada instrumentació experimental. | |
AR9 | Conèixer els equips comercials i nous. | |
AR10 | Saber seleccionar els fluids més adients per a cada ús industrial. | |
TipusB | Codi | Competències Transversals |
Comú | ||
BC1 | Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals. | |
BC2 | Treballar autònomament amb iniciativa. | |
BC3 | Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. | |
BC4 | Resoldre problemes de manera efectiva. | |
BC5 | Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. | |
BC6 | Actuar amb un esperit crític i responsable. | |
BC7 | Considerar l’ètica i la integritat intel.lectual com a valors essencials a la pràctica professional. | |
BC8 | Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat. | |
BC9 | Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social. | |
BC10 | Lideratge. | |
BC11 | Treballar en equip i gestionar equips. | |
BC12 | Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. | |
BC13 | Aprendre a aprendre. | |
BC14 | Planificació i organització. | |
BC15 | Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. | |
TipusC | Codi | Competències Nuclears |
Comú | ||
CC1 | Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. | |
CC2 | Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. | |
CC3 | Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau. | |
CC4 | Desenvolupament d’habilitats informacionals. | |
CC5 | Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. | |
CC6 | Desenvolupament de processos d’incorparació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria). | |
CC7 | Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com ciutadà/na i com professional (Ciutadania) | |
CC8 | Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat (Orientació professional) |