2014_15
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
URV- CIUTADANA (Grau)
 Assignatures
  MÀRQUETING TURÍSTIC
   Fonts d'informació
Bàsica Altés, C., Marketing y Turismo, Síntesis, Madrid
Bigné,J.E.; Font,X. y Andreu, L., Marketing de destinos turísticos, Esic, Madrid
Grande, I., Marketing de servicios, Esic, Madrid
Kotler,P.;Bowen J. y Makens, J., Marketing para turismo, Prentice Hall, Madrid
Martín Armario, E., Marketing, Ariel, Barcelona
Miquel, S.;Mollá,A;Bigné,J.E., Introducción al Marketing, McGrawHill, Madrid
Muñoz, F., Marketing Turístico, Centro de Estudios Ramón Areces, Madrid
Santesmases,M., Marketing. Conceptos y Estrategias, Pirámide, Madrid
López Bonilla, J.M. y López Bonilla, L.M., Investigación de Mercados Turísticos, Pirámide, Madrid

 

Complementària Eigler, P. Y Langeard, E., Servucción. El marketing de los servicios, Mc Graw Hill., Madrid
Lovelock,C, Mercadotecnia de Servicios, Prentice Hall, México
Montaner, J., Estructura del mercado turístico, Síntesis, Madrid
Sáinz de vicuña, J.M, El plan de Marketing en la práctica, ESIC, Madrid
Zeithaml, V.A. y Bitner, M.J., Marketing de Servicios., McGrawHill, México