2014_15
2014_15
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
2008_09
2007_08
2006_07
Educational guide
Faculty of Tourism and Geography
A
A
A
català
castellano
english
The Centre
Services
Academic calendar
Study programmes
Bachelor
Degree of Geography and Land Management
Degree of Tourism (2009)
URV- CIUTADANA (Grau)
Master's degree
Territorial Planning: Information, Tools and Methods (2011)
Analytical Techniques and Innovation in Tourism (2010)
Formal Mentoring Program
Core Curriculum
Competence/
Learning outcomes
B1
Learning to learn
LO1
Analitzar les causes i conseqüències de les principals fórmules organitzatives socials
LO2
Introduir alguns dels temes del debat historiogràfic, ja que aproxima a la complexitat de la
historiografia i permet descobrir tòpics del pensament històric
LO4
Conèixer i aplicar els principals conceptes relatius a les societats i cultures medievals
LO5
Coneixement de la història de la formació de l’Europa moderna
LO13
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé
interpretacions historiogràfiques sobre el tema
LO16
Conèixer les causes i conseqüències dels conflictes europeus de l’època moderna
LO17
Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de
l’Europa Moderna
LO23
Comprendre la vinculació de religió i poder a les societats antigues
LO25
Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere a les societats antigues
LO26
Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat
LO27
Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món
grec durant l’antiguitat
LO28
Conèixer les principals formes de pensament a la Grècia antiga i les seves interrelacions amb
altres elements culturals
LO29
Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus
sistemes de relació
LO30
Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món
romà durant l’antiguitat
LO31
Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució
LO33
Aprendre a analitzar textos
B2
Resoldre problemes de forma efectiva.
LO4
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé
interpretacions historiogràfiques sobre el tema
LO7
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de la consulta de fonts històriques
LO9
Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere a les societats antigues
LO10
Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució
B3
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
LO1
Relacionar els sistemes socioeconòmics medievals amb les expressions culturals i les relacions de
poder o el seu enfortiment per fórmules ideològiques
LO2
Introduir alguns dels temes del debat historiogràfic, ja que aproxima a la complexitat de la
historiografia i permet descobrir tòpics del pensament històric
LO4
Conèixer i aplicar els principals conceptes relatius a les societats i cultures medievals
LO7
Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia
LO8
Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents
fenòmens geogràfics observats
LO9
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé
interpretacions historiogràfiques sobre el tema
LO11
Lectura i interpretació del missatge que tanca l’obra d’art, sigui quin sigui el seu gènere,
amb la intenció d’arribar a conèixer el seu contingut simbòlic
LO12
Anàlisi de textos i altres tipus de fonts, en general bàsiques, que permetin accedir al
coneixement del símbol en el fenomen artístic
LO17
Analitzar les formes de govern en funció dels estats (
LO18
Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats
LO19
Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de
l’Europa Moderna
LO21
Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere a les societats antigues
LO22
Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució
LO23
Aprendre a analitzar textos
B4
Treballar de forma autònoma amb iniciativa.
LO1
Relacionar els sistemes socioeconòmics medievals amb les expressions culturals i les
LO2
Analitzar les causes i conseqüències de les principals fórmules organitzatives socials
LO3
Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents
fenòmens geogràfics observats
LO4
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé
interpretacions historiogràfiques sobre el tema
LO6
Anàlisi de textos i altres tipus de fonts, en general bàsiques, que permetin accedir al
coneixement del símbol en el fenomen artístic
LO7
Familiaritzar-se amb les col•lecciones d’objectes de referència en els museus europeus
procedents de l’Orient Mitjà
LO13
Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere a les societats antigues
B7
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà.
LO2
Relacionar els sistemes socioeconòmics medievals amb les expressions culturals i les relacions de
poder o el seu enfortiment per fórmules ideològiques
LO3
Analitzar les causes i conseqüències de les principals fórmules organitzatives socials
LO4
Introduir alguns dels temes del debat historiogràfic, ja que aproxima a la complexitat de la
historiografia i permet descobrir tòpics del pensament històric
LO6
Conèixer i aplicar els principals conceptes relatius a les societats i cultures medievals
LO9
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé
interpretacions historiogràfiques sobre el tema
LO11
Conèixer el lèxic especialitzat de cadascuna de les tècniques tractades
LO15
Elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar ordenadament i per escrit
B8
Sensibilització en temes medioambientals.
LO1
Conèixer i aplicar els principals conceptes relatius a les societats i cultures medievals
LO2
Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia
LO3
Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents
fenòmens geogràfics observats
LO4
Aplicar les diferents tecnologies de la informació
LO7
Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat
C1
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English
LO1
Express opinions on abstract or cultural topics in a limited fashion.
LO2
Explain and justify briefly their opinions and projects.
LO3
Understand instructions about classes or tasks assigned by the teaching staff.
LO4
Understand the basic ideas of radio and television programmes.
LO5
Understand routine information and articles.
LO8
Write letters or take notes about foreseeable, familiar matters.
C2
Be advanced users of the information and communication technologies
LO1
Understand basic computer hardware.
LO2
Understand the operating system as a hardware manager and the software as a working tool.
LO3
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations.
LO4
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail,
forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.
C3
Be able to manage information and knowledge
LO1
Locate and access information effectively and efficiently.
LO2
Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system
of values.
LO3
Have a full understanding of the economic, legal, social and ethical implications of accessing and
using information.
LO4
Reflect on, review and evaluate the information management process.
C4
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official
languages of the URV
LO1
Produce grammatically correct oral texts.
LO2
Produce well structured, clear and effective oral texts.
LO3
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
LO4
Produce grammatically correct written texts
LO5
Produce well-structured, clear and rich written texts
LO6
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
C5
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals
LO1
Respect fundamental rights and equality between men and women.
LO2
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal
opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th ose with special educational
LO3
Be respectful of the values of a culture of peace and democracy.
C6
Be able to define and develop their academic and professional project
LO1
Identify their training needs.
LO2
Identify their own academic and professional interests and motivations.
LO3
Define and study their curriculum bearing in mind their training needs, and their academic and
pr ofessional interests and motivations
LO4
Develop resources and strategies that will ease their transition into working life.