Grado en Arquitectura (2010) |
Asignaturas |
URBANISMO Y PROYECTOS II |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | URBANISMO Y PROYECTOS II | Código | 22204104 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
12 | Obligatoria | Segundo | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura. |
Presentaciones/exposiciones | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema o d'un treball (prèvia presentació escrita o/i de diapositives). |
Taller (arquitectura) | El Taller consta d’una part teòrica i una de pràctica. Els projectes pràctics es desenvolupen a l’aula en sessions presencials i requereixen una dedicació complementària dels estudiants al desenvolupament dels projectes sense tutela. Té un caràcter progressiu i permet l’adquisició competencial acumulativa. (*) Aquesta metodologia és referència en el Grau d’ Arquitecte segons la ORDEN ECI 3856/2007, de 27 de desembre. |
Sesión magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Eventos científicos y divulgativos | Xerrades, aportacions i exposicions, amb ponents de prestigi, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici amb la temàtica de l’assignatura. |
Prácticas de campo / salidas | Realització de visites analítico-pràctiques als emplaçaments dels exercicis. |
Debates | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Seminarios | Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Atención personalizada | Temps que cada professor té reservat per a la crítica dels projectes i l'anàlisi dels processos (comunament coneguts com a "correcció de projectes", i per atendre i resoldre dubtes als alumnes). |