DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | BASES BIOLÒGIQUES I FISIOLÒGIQUES DEL MOVIMENT | Codi | 11101010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir formació específica per a comprendre les bases mecàniques del moviment tot i considerant els aspectes esquelètics, musculars i articulars de la anatomia humana. | A1 A9 A17 A18 A24 A27 A31 |
||
Conèixer les bases del metabolisme humà. | A1 A18 A24 A27 A31 |
||
Orientar la nutrició de joves i adults davant de la activitat física. | A18 A24 A27 A31 |
||
Reconèixer les diferents patologíes i lesions a l´activitat física escolar. | A24 A27 A31 |
B4 B5 |
C5 |
Aplicar i interpretar les proves de valoraciò funcional de l´esportista. | A24 A27 A31 |
B2 |
|
Utilitzar les TIC en el procés de treball individual i col·lectiu. | A13 |
B3 B4 B5 |
C2 |
Treballar de forma col·laborativa dins del grup de classe. | A13 A30 |
B1 B3 B4 B5 |
C2 C5 |
Desenvolupar un projecte de treball en grup en relació a la salut i l´activitat física. | A2 A14 A28 A30 A40 A42 A47 A48 A49 A50 |
C2 C5 |
|
Utilitzar procediments de recerca de recursos per la millora del propi procés d´aprenentatge. | A1 A2 A14 A28 A31 A36 A47 A48 A49 A50 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C2 C5 |