DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT I PROMOCIÓ PROFESSIONAL DEL PROFESSIONAL DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11152241 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1.- Introducció | - Sortides professionals del professional de l’educació. - Models de desenvolupament personal i professional |
2. – Elements bàsics per al desenvolupament del professional de l’educació: | - Creences i coneixements que faciliten el desenvolupament del professional de l’educació - Destreses del professional de l’educació - Factors que afavoreixen el desenvolupament del professional de l’educació - Valors per a una cultura de desenvolupament professional |
3. Itineraris del professional de l’educació | - Ambits i exemples d’itineraris professionals - Fases del procés de desenvolupament del professional de l’educació: autoanàlisi i diagnosi d’habilitats, competències professionals, experiència i trajectòria... anàlisi de possibilitats i àmbits d’actuació del professional de l’educació, anàlisi de prioritats, objectius i valors per dirigir la millora professional, elaboració de projectes i plans de millora, concreció de mitjans per a la concreció dels plans... - Anàlisi de casos |
4. Formació dels professional de l’educació | - Paradigmes de formació - Programes i estratègies de desenvolupament professional |
5. Recerca i aplicació d’estratègies en un procés de desenvolupament de professionals de l’educació. | -Exemples |