Objectius Competències
1. Construir amb fonament un model interpretatiu dels processos psicològics implicats en els aprenentatges de la llengua escrita. A3
C2
C5
2. Conèixer d’una manera ordenada i aprofundida la naturalesa de les principals alteracions de la lectura i escriptura que es presenten a l’escola, les causes que les originen i la seva interpretació A34
A37
C2
C5
3. Analitzar recursos i estratègies que afavoreixin l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. A38
A39
A48
A49
B2
B5
B6
C2
C3
C5
4. Valorar i reflexionar sobre les pràctiques educatives de l'ensenyament i aprenentatge de la lectura i l'escriptura. A1
A56
B5
B6
B7
C2
C3
C5
5. Adquirir o perfeccionar procediments per a la detecció i interpretació d’alteracions, així com per a la recollida, anàlisi i valoració de mostres d’activitats escolars a propòsit de la lectura i l’escriptura. A38
A39
A41
A51
A61
B2
B5
B6
B7
C2
C3
C5
6. Perfeccionar les tècniques personals de treball individual i col·lectiu i, construir la pròpia imatge de mestres especialistes en la interpretació dels èxits i dificultats en lectura i escriptura. A36
A45
A47
A55
A56
A57
B1
B3
B5
B6
B7
C2
C3
C5