DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | ALTERACIONS EN L´APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L´ESCRIPTURA | Codi | 11091021 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Construir amb fonament un model interpretatiu dels processos psicològics implicats en els aprenentatges de la llengua escrita. | A3 |
C2 C5 |
|
2. Conèixer d’una manera ordenada i aprofundida la naturalesa de les principals alteracions de la lectura i escriptura que es presenten a l’escola, les causes que les originen i la seva interpretació | A34 A37 |
C2 C5 |
|
3. Analitzar recursos i estratègies que afavoreixin l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. | A38 A39 A48 A49 |
B2 B5 B6 |
C2 C3 C5 |
4. Valorar i reflexionar sobre les pràctiques educatives de l'ensenyament i aprenentatge de la lectura i l'escriptura. | A1 A56 |
B5 B6 B7 |
C2 C3 C5 |
5. Adquirir o perfeccionar procediments per a la detecció i interpretació d’alteracions, així com per a la recollida, anàlisi i valoració de mostres d’activitats escolars a propòsit de la lectura i l’escriptura. | A38 A39 A41 A51 A61 |
B2 B5 B6 B7 |
C2 C3 C5 |
6. Perfeccionar les tècniques personals de treball individual i col·lectiu i, construir la pròpia imatge de mestres especialistes en la interpretació dels èxits i dificultats en lectura i escriptura. | A36 A45 A47 A55 A56 A57 |
B1 B3 B5 B6 B7 |
C2 C3 C5 |