Tema Subtema
MÒDUL I: L’escriptura com a objecte d’aprenentatge i ensenyança escolar

1. Pràctiques educatives escolars pel que fa a l’aprenentatge i ensenyança de l’escriptura i la lectura i pel que fa a la intervenció davant les dificultats d’aprenentatge.
2. Models explicatius de l’aprenentatge de la llengua escrita
3. Explicació constructivista de l’aprenentatge de l’escriptura
MÒDUL II: Dificultats d’aprenentatge en l’escriptura de paraules
1. Dificultats en l’aprenentatge de les propietats fonogràfiques i ortogràfiques del sistema d’escriptura
2. Dificultats associades a l’aprenentatge del sistema d’escriptura a mà. L’escriptura electrònica
MÒDUL III: Dificultats d’aprenentatge en la composició de textos 1. Models de composició de textos
2. Els processos cognitius i metacognitius implicats en la producció de textos i les dificultats associades a la seva activació.
3. Pràctiques educatives escolars per millorar els processos de composició de textos