DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ASPECTES DIDÀCTICS I ORGANITZATIUS DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL | Codi | 11091016 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del programa, la metodologia a utilitzar i els paràmetres d'avaluació. Resolució d'una prova introductòria i d'un cas pràctic inicial. |
Presentacions / exposicions | Exposició per part de l'alumnat (prèvia presentació escrita) del treball de Serveis Educatius de la Zona relacionats amb l’EE (Grup de tres persones) |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Setmanalment es treballarà un cas pràctic a l'aula que l'alumne haurà de resoldre |
Sessió Magistral | Classes magistrals que executarà el docent per tal d'anar avançant en la matèria. El professor actuarà de dinamitzador i mediador entre els continguts i l’alumnat, animant a la reflexió i a la exposició de dubtes, acords o desacords sobre el tema de debat. |
Metodologies integrades | L'alumnat, en grups de 3 a 5 persones, haurà de desenvolupar un projecte didàctic i organitzatiu en funció del cas escollit |
Treballs | Diari de classe amb una reflexió personal sobre les unitats desenvolupades a la classe, una breu valoració de les exposicions, un comentari general de totes les pràctiques del curs i unes conclusions finals sobre l’assignatura. De forma individual. |