DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA FÍSICA QUÍMICA | Codi | 11605111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir el coneixement de les bases teòriques i pràctiques de l'ensenyament i l'aprenentatge de la Física i la Química a la secundària. | |||
Aplicar el coneixement sobre la naturalesa de la Física i la Química a les orientacions didàctiques específiques de cada una d'aquestes disciplines. | |||
Saber contextualitzar els continguts del currículum de la Física i de la Química per a realitzar la programació a l'aula, dissenyant i desenvolupant projectes educatius, unitats de programació, activitats i materials adaptats al nivell educatiu i a la diversitat de l'alumnat. | |||
Aplicar criteris de selecció dels aspectes conceptuals i pràctics més rellevants per a l'ensenyament de la Física i la Química. | |||
Aplicar estratègies docents que permetin promoure la comunicació entre els alumnes i el professor amb la finalitat de mantenir un bon clima per a l'aprenentatge de la Física i de la Química. | |||
Saber analitzar, valorar i proposar activitats i orientacions didàctiques que puguin ser d'utilitat per a l'enseyament de la Física i la Química i que permetin fomentar el pensament crític entre els estudiants. | |||
Aplicar la reflexió i l'autoavaluació sobre la pròpia formació i pràctica docent. |