DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ASPECTES DIDÀCTICS I ORGANITZATIUS DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL | Codi | 11091016 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Introducció i conceptualització de les Necessitats Educatives Especials (NEE) | L'Informe Warnock Les NEE com a concepte L’escola inclusiva |
2. El procés d’identificació de les NEE |
El Procés d'Identificació de les NEE: Funcions dels diferents professional que intervenen Fases del procés L'avaluació de les NEE |
3. Les respostes Didàctiques a les NEE |
Avaluació de les Competències Curriculars Adaptacions que no afecten elements prescriptius del currículum. El programes educatius individuals. |
4. Les respostes Organitzatives a les NEE |
Abast aula: Els grups cooperatius Racons Tallers Treball per parelles o petit grup Mètode de projectes Plans de treball (Contractes) Abast nivell o internivells: Agrupaments flexibles Desdoblaments Grups de reforç |
5. El/la docent/professional especialista a l’Escola d’Infantil i Primària |
La formació del mestre d'EE Les funcions del mestre d'EE La Comissió d’atenció a la diversitat El mestre d’EE a l’escola inclusiva |