DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | CÀLCUL | Codi | 20021004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 6 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Coneixer el conjunt dels nombres reals. | A3 |
B2 B15 |
C3 C5 |
Analitzar les solucions d'inequacions. | A14 |
B1 B12 B15 |
|
Construïr el conjunt dels nombres complexos. | A3 |
B9 B12 B15 |
|
Prendre consciència de la continuïtat d'una funció. | A3 |
B8 |
C3 C5 |
Compendre la derivada com eina per l'estudi dels processos dinàmics. | A3 |
B4 B8 B16 |
|
Aplicar el càlcul diferencial per optimitzar processos. | A3 A7 |
B3 B10 B17 |
|
Adaptar funcions mitjançant funcions polinòmiques. | A14 |
B4 B14 |
|
Utilitzar el càlcul integral per mesurar. | A14 |
B4 B9 |
|
Identificar la funció que modela un procés dinàmic. | A3 A7 |
B3 B17 |
|
Contruïr solucions de processos utilitzant operadors. | A3 A7 |
B11 |