DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ANGLÈS PER A FINALITATS ESPECÍFIQUES | Codi | 125232219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. L'anglès com a llengua internacional. | 1.1. Ús de l'anglès en diferents situacions. 1.2. L'anglès en entorns multiculturals. |
2. Anglès per a finalitats específiques (English for Specific Purposes, ESP) | 2.1. Definició d'ESP. 2.2. Classificació d'ESP. 2.3. Anglès d'especialitat (ciència i tecnologia, medicina, negocis, etc.) 2.4. Rol del professor d'ESP. 2.5. Característiques de l'estudiant de ESP. |
3. Anàlisi de necessitats. | 3.1. Definició i utilitat de l'anàlisi de necessitat. 3.2. Elements i metodologies per dur a terme l'anàlisi de necessitats. 3.3. Models i exemples. |
4.Creació de cursos i materials per a ESP. | 4.1. L'ensenyament de les destreses comunicatives. 4.2. Tipus de cursos i materials. 4.3. Ús de les TIC per a l'ensenyament d'ESP. |
5. Anàlisi del gènere i el discurs | 5.1. Teories i tendències sobre l'aplicació de l'anàlisi del discurs en ESP. 5.2. Noció de gènere i de comunitat discursiva. 5.3. Aplicacions i models de l'anàlisi de gènere en ESP. 5.4. Tipus de gèneres: oral, escrits i "cibergèneres" |