Tema Subtema
1.Introducció 1.1.Aproximació al concepte de "gestió".
1.2. L'especificitat de la gestió d'organitzacions de Serveis Socials
2. La planificació en les organitzacions de Serveis Socials 2.1. Conceptes, principis i elements bàsics de la planificació
3. Habilitats directives i de gestió 3.1. Funcions i responsabilitats del director
3.2. Estils de lideratge
3.3. Clima organitzacional
3.4. El treball en equip
3.5. La motivació
3.6. La comunicació en les organitzacions
4. La Direcció de Recursos Humans 4.1. Reclutament i Selecció de persones
4.2. Polítiques formatives
4.3. Estructura salarial
4.4. Desvinculacions
5. Qualitat en la prestació dels serveis 5.1. Fonaments i principis de la Qualitat Total
5.2. Normes de referència del sistema de Gestió de la Qualitat
6. Gestió economico-financera
7. Gestió del canvi
8. Control de la gestió 8.1. L'avaluació en els Serveis Socials
8.2. Models d'avaluació.
8.3. Sistemes d'indicadors