DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM | Codi | 11152014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | 1. Anàlisi de expectatives i coneixements anteriors 2. Presentació i negociació del programa |
Sessió Magistral | Es desenvolupen els temes teòricament, a partir de transparències, les quals els alumnes disposen amb antelació. |
Presentacions / exposicions | Cap a finals de curs els alumnes han d'exposar per grups treball que han desenvolupat i del qual seran avaluats per la professora i per la resta de companys. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Hi ha de dos tipus: A) A mesura que es van desenvolupant els temes teòricament s'introdueixen activitats en les que els alumnes (a vegades individualment i, a vegades, en petits gurps) han de reflexionar sobre el que s'ha explicat o bé han de construir conceptes. Posteriorment hi ha una posada en comú B) És una activitat lligada al desenvolupament del treball, però que es realitza en les hores de classe, per afavorir un major seguiment. |
Resolució de problemes, exercicis | Es tracta e lectures especialitzades, de les quals ha de donar resposta a unes qüestions amb reflexions pròpies, argumentades i justificades. |
Treballs | Consisteix en el disseny d'una unitat didàctica, que es realitza en petits grups, a partir de les necessitats reals explicitades per un centre d'educació infantil i primària col.laborador. |