DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA | Codi | 11152018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Emmarcar teòricament i pràcticament el camp de la formació i actualització de la funció pedagògica. | A4 A12 |
||
2. Dissenyar, desenvolupar i avaluar estratègies d'actuació en diferents àmbits d'intervenció professional. | A4 A17 |
B1 B2 B9 B11 |
C2 C5 |
3. Construir una base de coneixements, actituds i habilitats crítiques que siguin útils al futur pedagog en el desenvolupament de la seva activitat professional | A12 A19 A27 |
B7 |
C3 |
4. Analitzar el context com a instrument de reflexió, formació i desenvolupament professional | B1 B2 B3 B4 B5 B7 B10 B12 |
C3 C4 |
|
5. Conèixer les modalitats i estratègies de formació i desenvolupament professional en l'àmbit educatiu | A10 A17 A19 |
||
6. Conèixer models i estratègies per a gestionar la qualitat educativa | A17 A19 A27 |
B1 B2 B3 B5 B7 B11 B12 |