DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ROMANTICISME I REALISME (S. XIX) | Codi | 12254108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Coneix la història, teoria i crítica literàries Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials Adquireix coneixements i termes específics sobre els diversos aspectes de la creació literària i la seva recepció Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana | |
A16 |
Coneix la història, teoria i crítica literàries Adquireix coneixements i termes específics sobre els diversos aspectes de la creació literària i la seva recepció Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana. | |
A17 |
Adquireix coneixements i termes específics sobre els diferents aspectes de la creació literària i la seva recepció Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana | |
A18 |
Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana Coneix la història, teoria i crítica literària Adquireix coneixements i termes específics sobre els diversos aspectes de la creació literària i la seva recepció Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d'aprenentatge proposats pel professor Comprèn els elements que composen una disciplina Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge | |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses | |
B4 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |