DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DINÀMICA MACROECONÒMICA | Codi | 16062024 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Explicació dels objectius i continguts de l'assignatura i la seva vinculació amb les competències que l'alumne ha d'assolir. Prova de nivell matemàtic sense nota d'avaluació. Introducció i repàs dels conceptes bàsics (models IS-LM i DA-OA) |
Sessió Magistral | A partir de les classes magistrals s'explicarà el contingut del programa |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Un cop introduïda la teoria, es desenvoluparà de forma més aplicada a partir de problemes i exercicis |
Fòrums de discussió | Debat entre els alumnes a partir d'articles de periòdics sobre problemes econòmics d'actualitat. |
Pràctiques a través de TIC | Uso habitual del Moodle per: - les comunicacions entre professor i alumnes mitjançant el Fòrum de Noricias. - consulta del programa de l'assignatura, dels procediments d'avaluació i el calendari. - Fer servir els exercicis de pràctica i/o arxius i textos complementaris que el professor penjarà sobre els differents punts dels continguts. - Resoldre dubtes entre els alumnes mitjançant el fòrum específic de cada punt dels continugt. |