Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques clíniques
A2
A4
A8
A9
A11
A12
A13
A14
A15
A19
A21
A23
A26
Es valorarà la consecució de les competències i objectius d’aprenentatge del programa de l’assignatura mitjançant l’aplicació d’un instrument de valoració que mesuri els coneixements, habilitats i actituds. 60
Sessions clíniques
A7
A8
A11
A19
A20
A21
A28
Estudi tutoritzat de situacions de la pràctica clínica amb l'objectiu d'aprendre, a partir de la pròpia experiència, a reflexionar i argumentar maneres de veure les coses i l'ajuda i cuidatge a pacients i famílies. S'espera que els estudiants construeixin una manera de pensar reflexiu, crític i ètic que tingui en compte l'evidència científica i la filosofia del cuidatge humà des d'una visió fenomenològica i constructivista
Es valorarà la participació activa, adequada i la implicació en el desenvolupament de la sessió
20
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
A2
A7
A8
A9
A11
A14
A22


Tècnica de recopilació i organització d’evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució i demostren el seu assoliment de competències professionals que el capaciten per a un desenvolupament professional satisfactori.
En el portafolis es recolliran totes les activitats proposades en la assignatura.
20
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Resta a criteri del professor i coordinador com assolirà els objectius no superats.

"El professor podrà
establir a la Guia Docent aquelles mesures que consideri oportunes per
al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures
podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius
de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les
proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21
NAM Grau i art. 20 NAM Màster).