DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11274105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
S'avaluarà la presentació del treball per projectes i l'exposició del comentari sobre articles didàctics relacionats amb la lectura i l'escriptura. | 30% | ||||
Treballs |
|
Treballs: Projecte En la realització i la presentació del projecte de treball es valorarà la seva correcta seqüenciació i realització, l'adequació de les activitats, la creativitat, la implicació en el projecte de cada membre del grup, la seva correcta coordinació, la qualitat final i la correcció en la presentació. Es presentarà la memòria del projecte i el treball de síntesi realitzat per un infant. És obligatòria l'assistència a una sessió d'atenció personalitzada. |
30% | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Els exercicis i activitats de realització a l'aula tindran una avaluació continuada i la seva valoració serà proporcional a l'entitat de la tasca. Es tindrà en compte l'assistència i participació a classe. |
10% | ||||
Proves mixtes |
|
Els continguts teòrics treballats a classe seran avaluats amb una prova mixta que constarà d'una part de desenvolupament i altres preguntes més concretes. | 30% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |