DADES IDENTIFICATIVES
2014_15
Assignatura (*)
e-MÀRQUETING
Codi
16234211
Ensenyament
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
Cicle
1r
Descriptors
Crèd.
Tipus
Curs
Període
Horaris i dates d'examen
6
Optativa
2Q
Modalitat i llengua d'impartició
Vegeu grups activitat
Prerequisits
Departament
Gestió d'Empreses
Coordinador/a
GENÉ ALBESA, JAUME
Adreça electrònica
jaume.gene@urv.cat
albert.pamies@urv.cat
Professors/es
GENÉ ALBESA, JAUME
PÀMIES RIMBAU, ALBERT
Web
http://www.jaumegene.com
Descripció general i informació rellevant
Analitzar l'efecte d'Internet en les estratègies i tàctiques de Marketing. Realització d'un lloc web.
Es recomana cursar aquesta optativa a 3r curs (Reus: Menció en Màrqueting)
Competències
Resultats d'aprenentage
Continguts
Planificació
Metodologies
Atenció personalitzada
Avaluació
Fonts d'informació
Recomanacions
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent