DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 19214401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | 1Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes Troba la solució adequada | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar | |
B4 |
Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Accepta i compleix les normes del grup Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |