Tema Subtema
0. Presentació Presentació de l'assignatura.
Metodologia a utilitzar.
Criteris d'avaluació.
Formació dels grups.
1. Mètodes clàssics de lecto-escriptura 1.1. Montessori
1.2. Decroly
1.3. Freinet
Bloc compensatori

La consciència fonològica com a base del desenvolupament del llenguatge.
2. Bases teòriques de l’enfocament constructivista aplicat a l’aprenentatge de les llengües.
3. TIL. Tractament integrat de llengües. 3.1. Tipologies textuals
3.2. Reflexió sobre la llengua
3.3. El plurilingüisme.
3.4. La programació integrada de llengües.
4. Expressió escrita. 4.1. Concepte
4.2. Nivells d’escriptura
4.3. Processos
4.4. Habilitats
4.5. Activitats i recursos
4.6. Avaluació
5. Expressió oral. 5.1. Elocució i conversació
5.2. Desenvolupament del llenguatge: diàleg,debat…
5.3. Activitats i recursos
5.4. Avaluació
6. Comprensió oral i escrita 6.1. El procés lector
6.2. Habilitats
6.3. Activitats i recursos
6.4. Avaluació
7. Tècniques i recursos aplicats a l’aula de llengua. 7.1. Tècniques
- Treball per projectes
- El dossier d’aprenentatge
- Treball per racons
- Tallers de llengua

7.2. Recursos
- Els llibres de text
- TIC
7.3. Text lliure, dictats, redaccions…

7.4. La unitat didàctica dins de l’Àrea de Llengua