DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12244106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Publicitat: Tema 1: Conceptes bàsics. Tema 2: Efectes de la publicitat. Tema 3: Estructura de la publicitat. Tema 4: L'anunciant. Tema 5: Les agències de publicitat. Tema 6: La campanya de publicitat. Tema 7: El briefing. Tema 8: El consumidor. Tema 9: Objectius de la campanya. Tema 10: Pressupost publicitari. Tema 11: Estratègia creativa. Tema 12: Estratègia de mitjans. Tema 13: Execució i avaluació de la campanya. Tema 14: Publicitat No Convencional (BTL). Tema 15: Noves formes publicitàries. |
|
Relacions públiques: Tema 16: Introducció a les relacions públiques (rrpp). Conceptes bàsics. Tema 17: Models teòrics. Tema 18: Història de les rrpp. Tema 19: La investigació en rrpp. Tema 20: Planificació en rrpp. Tema 21:La Responsabilitat Pública i les Relacions Públiques Tema 22: Els Públics a les Relacions Públiques Tema 23: Activitats i tècniques més usuals de Relacions Públiques Tema 24:El departament intern dintre de l’organigrama de l’empresa Tema 25: Les agències de Relacions Públiques Tema 26: Els nous usos comunicatius d'Internet |