DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12244106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Ortega, Enrique, La comunicación publicitaria, 2004, Pirámide Tellis, G.J., Estrategias de publicidad y promoción, 2001, Addison Wesley Tellis, G.J. & Ambler, T., The Sage Handbook of Advertising, 2007, Sage Publications Victoria, J.S., Reestructuras del sistema publicitario, 2005, Ariel Comunicación Fernández Cavia, J. y Huertas, A., Redacción en relaciones públicas, 2009, Pearson/Prentice Hall Wilcox, D., Cameron, G. & Xifra, J., Relaciones públicas. Estrategias y tácticas, 2006, Pearson/Prentice Hall Grunig, J. & Hunt, T., Dirección de relaciones públicas, 2003, Gestión 2000 |
Complementària | |
Publicitat: Pérez Ruiz, M.A. (1996). Fundamentos de las estructuras de la publicidad. Editorial Síntesis, Madrid. Rodríguez del Bosque, I.; Suárez, A. y García de los Salmones, M.M. (2008). Dirección publicitaria. Editorial UOC, Barcelona. Pérez-Latre, F. J. (2000). Planificación y gestión de medios publicitarios. Ariel Comunicación, Barcelona. Sánchez Guzmán, J.R. (1993). Teoría de la publicidad. Tecnos, Madrid. Hernández Martínez, C. (2004). Manual de creatividad publicitaria. Síntesis, Madrid. Méndiz, A. (2007). Nuevas formas publicitarias. Univ. de Málaga, Málaga. Ries, A. & Ries, L. (2003). La caída de la publicidad y el auge de las relaciones públicas. Urano, Barcelona. Klein, N. (2001). NoLogo. El poder de las marcas. Paidós, Barcelona. Relacions Públiques: Agee, W.K.; Ault, P.H.; Cameron, G.T. i Wilcox, D.L. (2001):Relaciones Públicas. Estrategias y tácticas. Addison Wesley, Madrid. Arceo, J.L. (1999): Tratado de Publicidad y Relaciones Públicas. ICIE, Madrid. Center, A. H. & Jackson, P. (2003). Public Relations Practices. Managerial Case Studies and Problems. Prentice Hall, New Jersey. Harrison, S. (2002): Relaciones Públicas: una introducción. Thomson, Australia. L’Etang, J. & Pieczka, M. (2006). Public Relations. Critical Debates and Contemporary Practice. Laurence Erlbaum Associates, Mahwah, New Jersey. Tench, R. & Yeomans, L. (2006). Exploring Public Relations. Prentice Hall, Harlow. Theaker, A. (2001). The Public Relations Handbook. Routledge, London. Xifra, J. (2007). Técnicas de las Relaciones Públicas. UOC, Barcelona. ADECEC (1997): El libro práctico de la comunicación y las relaciones públicas. Folio, Barcelona. Atkin, C.K. i Rice, R.E. (2001): Public communication campaigns. SAGE, Thousand Oaks. Black, S. (1994): Las relaciones públicas. Un factor clave de gestión. Ed. Hispano Europea, Barcelona. (1999): ABC de las relaciones públicas. Todos los secretos y fundamentos de las relaciones públicas. Gestión 2000, Barcelona. Broom, G.M.; Cutlip, S.M.; Center, A.H. (2001): Relaciones públicas eficaces. Gestión 2000. Barcelona. |