DADES IDENTIFICATIVES
2015_16
Assignatura (*)
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Codi
16214114
Ensenyament
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009)
Cicle
1r
Descriptors
Crèd.
Tipus
Curs
Període
6
Obligatòria
Segon
1Q
Impartició
Modalitat per grup d'activitat
Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen
Prerequisits
Departament
Gestió d'Empreses
Coordinador/a
HERNÁNDEZ MASKIVKER, GILDA MARÍA RYAN ., GERARD ANTHONY CHICU ., DORIANA
Adreça electrònica
gerard.ryan@urv.cat gildamaria.hernandez@urv.cat doriana.chicu@urv.cat
Professors/es
RYAN ., GERARD ANTHONY HERNÁNDEZ MASKIVKER, GILDA MARÍA CHICU ., DORIANA
Web
Descripció general i informació rellevant
Assignatura de màrqueting que intenta entendre el consumidor (motivacions, personalitat, procés de compra ,etc).
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent