Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Questions plantejades el primer dia de classe per constatar els coneixements previs de l'estudiant envers a la disciplina d'infermeria
Sessió Magistral Presentació en l’aula dels conceptes fonamentals de cadascuna de les necessitats, aprofundint en les més prevalents de cadascuna de les etapes. S'identifiquen els canvis anatomo- fisiològics i psicològics que caracteritzen l'etapa d'estudi, així com els conceptes i terminologia específica, mitjançant l'exposició dels continguts, suport visual i discussió de dubtes i preguntes
Pràctiques a laboratoris Tallers interactius per a l'estudi i l'aplicació de mecànica corporal, canvis posturals, higiene i asèpsia, constants vitals, respiració. relaxació, observació, circle reflexiu de Gibbs.Procediments del neonat: higiene i mesures de protecció i seguretat. Protocols de identificació, seguretat i protecció de dades de les persones ateses.
Seminaris 1.- Dos seminaris que, consisteixen en sessions en les que es projectarà una pel•lícula comercial relacionada amb els temes estudiats de les necessitats de sexualitat, d'integració i recerca de creixement: assoliment, partenença, actualització, anàlisis, discussió i treball escrit
2.- Seminaris d'aprofundiment de situacions del cicle vital: nen/nena, adolescent, persona grand: la jubilació. Anáisis, discussió i presentació d'un treball escrit
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estudi de dues situacions clíniques amb diferents escenaris segons els objectius del tema i amb dades addicionals a demanda dels alumnes, que abasten situacions de cuidatge de prevenció i promoció de salut de les unitats temàtiques d'estudi. Temes: Embaràs, part, neixement. La familia i la persona gran
Treballs Elaboració d'un treball de Camp: Judici Clinic.
Entrevista
Análisis
Identificació comportaments, hàbits i estils de vida
Identificació de problemes o situacions d'estudi
Judici Diagnóstic
Judici Terapéutic
Atenció personalitzada