DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PSICOMOTRIU A L'EDUCACIÓ INFANTIL I | Codi | 11254206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||
Pràctiques de camp/sortides |
|
Participació en situacions de pràctica real a l'escola | 25% | |||||||||
Treballs |
|
Elaboració d'una Unitat de Programació. |
30% |
|||||||||
Proves mixtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament i preguntes de resposta breu. |
40% | |||||||||
Altres | Participació activa a les sessions teòriques i pràctiques. |
5% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació serà continua i s'expressarà amb una nota global. Per superar l'assignatura serà necessari complir els requisits següents: - Obtenir una nota mínima de cinc en cadascuna de les activitats amb pes a la nota. - L'assistència és obligatòria a les sessions pràctiques de l'escola (mínim el 80% de les sessions). En cas que l'alumne no hagi pogut assistir al 80% de les pràctiques a l'escola perdrà el dret d'avaluació continuada, podrà optar a una segona convocatòria que consistirà en: una prova teòric-pràctica de tots els continguts de l'assignatura i una unitat de programació individual. Es recomana l'assistència a les sessions teòriques ja que és on es realitzaran i es posaran en comú tasques de seguiment. - La participació activa en les activitats proposades i la coherència de les aportacions en els debats realitzats. - Els treballs s'han de lliurar en els terminis establerts, en cas contrari no seran avaluats. Les dates de lliurament s'especificaran al moodle, així com les normes i l'extensió dels treballs. - Quan en alguna de les activitats d'avaluació l'alumne/a no obté una nota mínima de cinc, podrà optar a segona convocatòria. Les activitats superades en segona convocatòria tindran una nota màxima de 5. Els alumnes que no compleixin els requisits per seguir l'avaluació continuada: - Caldrà que presentin individualment les tasques amb pes a la nota i també les tasques de seguiment dins els períodes establerts pel professorat. - D'altra banda, caldrà superar un examen dels continguts tant teòrics com pràctics de tota la matèria. Per superar l'assignatura hauran d'estar aprovades totes les tasques amb un mínim de 5. - Igual que la resta d'alumnes, tindran dret a dues convocatòries per tasca, a excepció d'aquells que han abandonat l'avaluació continuada. Altres consideracions: - L'alumne/a ha d'assistir dins del grup en que s'ha matriculat. El professorat no acceptarà canvis de grup. - Totes les activitats presentades hauran de tenir un alt rigor gramàtica en quant a: adequació, coherència, cohesió i correcció. El fet que una activitat tingui més de 5 faltes ortogràfiques implicarà efectes negatius en la nota. En cas de reiteració de faltes el professorat podrà suspendre l'activitat. - D'acord amb la normativa vigent, el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures inclouen limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant. - D'acord amb la normativa vigent, en cas de detectar plagis (entenent plagi com intent d'engany al professor/a, l'assignatura quedarà suspesa automàticament sense dret a segona convocatòria. |