DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I | Codi | 11904110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Jordi Martí, Aprendre ciències a l’educació primària, Graó, 2012 Mercè Izquierdo (coord.), Química a infantil i primària. Una nova mirada, Graó, 2012 Escutia, M., El huerto escolar ecológico, Graó, 2009 Gili, S., Vivint el medi. Recursos per conèixer i interactuar amb l’entorn des de l’educació ambiental, Graó, 2009 Roland W. Scholz, Environmental literacy in Science and Society, Cambridge University Press, 2011 - GÓMEZ, J.; MANSERGAS, J. , Cuentos para hacer visible lo invisible. En busca de la coherencia ambiental. , Edebé, 2011 Rodríguez, F., Los niños, los animales y la naturaleza, EDAF, 2002 Adrian, J., Análisis nutricional de los alimentos, Acribia, 2000 Alais, J.; Linden, G., Food biochemistry, Ellis Horwood, 1991 |
Complementària |
Marta Orts, L'Aprenentatge basat en problemes (ABP) : de la teoria a la pràctica : una experiència amb un grup nombrós d'estudiants , Graó, 2011 Fernando Trujillo Sáez, Mihuel Ángel Ariza Pérez, Experiencias educativas en aprendizaje cooperativo, Grupo Editorial Universitario, 2006 |