DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | COMUNICACIÓ EN SITUACIONS DE CRISI | Codi | 12765109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Losada, J.C (2010): Comunicación de Crisis, UOC, Barcelona. Mitroff, Ian y Pearson, Christine (1997): Cómo gestionar una crisis, Gestión 2000,Barcelona. González Herrero, Alfonso (1998): Marketing preventivo,Bosch, Barcelona. |
|
Complementària | |
Capriotti, Paul (2005):“Lagestión comunicativa de las situaciones de crisis”, enCastillo, A. (coord.)(2005): Comunicación Organizacional: teorías y estudios (España), Málaga,Clave, 181-213. Augustine, Norman (2000): “Managing the crisis you tried to prevent”, en AA.VV.: CrisisManagement, Harvard Business School Press, pp. 1-31. Coombs, W. Timothy (2000):“Crisis management: advantages of a relational perspective”, en Ledingham, J. yBruning, S. (ed): Public Relations as relationship management, LawrenceErlbaum, Mahwah (USA), pp 73-93. Fearn-Banks, K. (1996): Crisis communications: a casebook approach, Lawrence Erlbaum, Mahwah(USA). Fita, Jaume (1999):Comunicación en programas de crisis, Gestión 2000, Barcelona. Fita, Jaume (2004):“Comunicación de Crisis”, en Losada, J.C. (coord): Gestión de la comunicaciónen las organizaciones, Ariel, Barcelona, 2004, pp. 193-216. Lerbinger, O. (1997):The crisis manager, Lawrence Erlbaum, Mahwah (USA) Marconi, Joe (1993):Crisis marketing, Probus, Chicago (USA). Piñuel Raigada, José (1997):Teoría de la comunicación y gestión de las organizaciones, Síntesis, Madrid. Seitel, Fraser (2002): Teoría y Práctica de las Relaciones Públicas, Prentice Hall,Madrid. |