DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PRÀCTICA INSTRUMENTAL, CREATIVITAT I IMPROVISACIÓ | Codi | 11234210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària. Integra el desenvolupament del sentit rítmic a partir de la consciència del propi cos com a generador de moviment en alumnes d'educació primària. | |
A6 |
Determina el verdader sentit que ha de tenir l'educació musical en l'educació primària. | |
MEMD1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària. | |
MEMD3 |
Descobreix i experimenta amb les possiblilitats d'improvització que genera l'educació rítmica en l'educació primària. | |
MEMD5 |
Determina cada un dels aspectes que integren l'educació musical en l'etapa d'educació primària, dominant les estratègies i recursos metodològics i didàctics necessaris. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |