DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11605112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Anàlisi i resolució de casos pràctics. Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. Format per a l’avaluació continua i l’autoregulació del procés d’aprenentatge. |
Estudis previs | Treball d'estudi i aprofundiment de les lectures recomanades per a cada mòdul. Es facilitaran qüestions que l'alumne, de forma individual, haurà de respondre amb la finalitat d'identificar aspectes rellevants del propi aprenentatge en relació als continguts abordats en el mòdul. |
Webconferència | El sistema de Web Conferència Educativa és un recurs per a ús pedagògic i didàctic, que permet interactuar de manera sincrònica als estudiants i al professor. És una solució de conferències en línia i en directe per diversos usuaris, i és útil per a rebre el servei de tutoria virtual amb el propòsit d'aclarir possibles dubtes davant del procés d'aprenentatge, i compartir coneixements i experiències del procés de formació, tant amb el professor com amb els companys. |
Atenció personalitzada | Els alumnes disposen d’hores d’atenció pel seguiment i supervisió del treball individual i en grup. És un temps per la retroalimentació sobre les tasques i produccions a partir dels indicadors d’avaluació. |