DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DEL SISTEMA SANITARI | Codi | 14224111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Anàlisis i preesntació de la cerca realitzada sobre els programes de salut d'organismes internacionals | 30% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Avaluació: Coneixements teòrics (70%): Examen de preguntes tipus test i/o exercicis i/o preguntes curtes o llargues. També es preguntarà sobre els coneixements plantejats en la part pràctica Pràctiques (20%): Realització d'activitats, cerca d'informació, resolució de casos pràctics. Els continguts teòrics de les pràctiques es valoraran en les proves objectives.Es valora l'aprenentatge autònom, motivació, assistència i puntualitat. Es valora el comportament i l'actitud vers als altres. Competències transversals (10%). Durant el desenvolupament de l'assignatura, i principalment en la part pràctica, es valora l'aprenentatge continuat i autònom, la motivació, l'assistència i puntualitat a les classes, i en l'entrega de treballs. Es valora el comportament i l'actitud vers als altres. Per poder fer mitjana entre les diferents proves d'avaluació, s'ha d'obtenir com a mínim un 40% de la nota màxima en l'examen teòric. S'aprova amb el 50% de la puntuació màxima possible. |