DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | PLANIFICACIÓ I RAONAMENT APROXIMAT | Codi | 17685204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Representa coneixement aproximat i aplica mecanismes d'inferència sobre ell per resoldre problemes complexos. Entén la complexitat inherent als algoritmes de planificació automàtica i l'evolució històrica de les diferents tècniques proposades en aquest camp. Implementa mecanismes complexos de planificació automàtica i els aplica a la resolució de problemes específics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta. Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |