Descripció Pes
Treballs ACTIVITATS SETMANALS

Criteris:
• Presentació
• Correcció en la realització
• Claredat expositiva
• Estructuració i sistematització
• Correcció ortogràfica (les faltes d'ortografia suposaran penalitzacions a la qualificació)
• Originalitat i creativitat
• Capacitat crítica i autocrítica
• Capacitat d'anàlisi i de síntesi
• Organització del temps
• Incorporació de bibliografia

Activitat 1: Xarxes socials en línia i participació ciutadana.
Activitat 2: Ciutadans digitals, som competents?
Activitat 3: Problemes socioculturals en lús de les tecnologies.

PROJECTE

Criteris:
• Organització i estructuració de la informació
• Presentació de la informació
• Adequació al context
• Justificació dels aspectes pedagògics en relació amb cada pràctica
• Creativitat
• Lliurament en temps i forma
• Correcció ortogràfica (les faltes d'ortografia suposaran penalitzacions a la qualificació)

50%






50%
Altres

L'alumne haurà de superar la meitat de cadascuna de les parts per poder superar l'assignatura completa.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Com a part de lavaluació continuada, en aquells casos en què lalumnat realitzi un segon lliurament duna activitat avaluable suspesa o no presentada. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor, només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-lo dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat.

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.