DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | SOCIETAT EN XARXA I CIUTADANIA DIGITAL | Codi | 11665208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs | ACTIVITATS SETMANALS Criteris: • Presentació • Correcció en la realització • Claredat expositiva • Estructuració i sistematització • Correcció ortogràfica (les faltes d'ortografia suposaran penalitzacions a la qualificació) • Originalitat i creativitat • Capacitat crítica i autocrítica • Capacitat d'anàlisi i de síntesi • Organització del temps • Incorporació de bibliografia Activitat 1: Xarxes socials en línia i participació ciutadana. Activitat 2: Ciutadans digitals, som competents? Activitat 3: Problemes socioculturals en lús de les tecnologies. PROJECTE Criteris: • Organització i estructuració de la informació • Presentació de la informació • Adequació al context • Justificació dels aspectes pedagògics en relació amb cada pràctica • Creativitat • Lliurament en temps i forma • Correcció ortogràfica (les faltes d'ortografia suposaran penalitzacions a la qualificació) |
50% 50% |
|
Altres | L'alumne haurà de superar la meitat de cadascuna de les parts per poder superar l'assignatura completa. |
||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Com a part de lavaluació continuada, en aquells casos en què lalumnat realitzi un segon lliurament duna activitat avaluable suspesa o no presentada. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor, només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-lo dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat. Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. |