DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | GÈNERES I FORMATS AUDIOVISUALS | Codi | 12234112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Reconeix les variables genèriques i de formats en una inconosfera audiovisual en constant canvi És capaç d'analitzar les diferents variants genèriques i de format de programes Aprèn a generar propostes audiovisuals segons les necessitats pròpies dels diferents gèneres i formats | |
A13 |
És capaç d’oferir innovacions creatives de formats i programes a través de processos d’hibridació i creativitat Entén els formats i programes com dinàmiques canviants i per tant amb una història acumulada | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |